Wednesday, 27 April 2011

day of my weakness


okie,aku sangat rindu kan die,,rse mcm nk nangis,,tp im trying my very best to hold the tears from rolling down,,sakit,,dada terasa sakit untuk aku tahan sume nih,,ari ni hari tak kuat aku where aku rasa aku sangat rindukan die,,

it happen when aku nampak kat newsfeed facebook yg die like page barack obama,,it written 47 minutes ago,,terus hati aku sentap,,tersentap sebab each time aku nampak die punye newsfeed,mesti wat aku menggelabah kude,,terasa macam laki yang kau suke bagi respond kat kau,,mesti jantung kau dup dap dup dap kan??macam tu jugak aku rasa bile benda yang jadi milik aku bukan lagi ade kat tangan aku,,dengan harapan sambil buat muka kesian aku mengharap benda tu kembali,,

okie,arini ari tak kuat aku bile aku rindu kan die and aku  dah tak larat nak saiko and bercakap ngan diri aku untuk kuat,,okie,today i was my weak day,,i am so missing him until dada aku terasa sakit,,aku cuba berdoa so that ape yang jadi ALLAH ade agenda DIA yang terbaik untuk aku,,tak putus-putus aku doa tiap kali aku semayang supaya allah jodohkan aku dengan beliaw,,mintak dimurahkan rezeki supaya kitorang cepat kawin,,tp,sekarang aku hanya mampu berdoa supaya allah lembutkan hati die supaya die balik balik kat aku dan segala doa aku makbul,,

arini aku terasa sangat rindukan die sampai aku rase macam nak peluk2 jek die,,kalau sape-sape ade dekat aku,mesti aku dah peluk sambil nangis atas riba,,yess,aku tak sekuat mane yang aku bawak diri aku bile aku berdepan dengan orang ramai,,aku suke orang anggap aku kuat whereby aku nih sebenarnye tak la kuat mane,,aku SANGAT-SANGAT FRAGILE,,aku suke bile orang ingat aku jahat which sebenarnye aku tak de la jahat mane,,orang yang kenal aku memang taw hati budi dan prangai aku,,

arini aku penat untuk pretend yang aku nih kuat,,aku rindukan die,,terlalu rindukan sampai aku rasa aku nak call mak die cakap "aunty,saye rindukan anak aunty," tapi aku tahu aku tak boleyh sebab 1. dah pagi buta,,2. sebab aku dah malu nak susahkan family beliaw,,tapi aku manusia biasa,,aku tak boleyh lari dari wat mende-mende bodoh,,tapi skarang tak de la aku menggile pegi call mak die,,

after 3years of relationship,how do u expect me to move on without any feelings??im too in love with him,,yes,aku taw aku dah wat keputusan untuk tunggu die,tapi ari nih,i just cant hold back my feelings,,i just missing him badly,,i just wish he was here with me,,i just wish my pray will be answer sooner or later,,sabar diana sabar,,ade hikmah disebalik semua nih,,

hati kecil: aku dah penat nak lalui semua nih
hati positive: ingat TUHAN diana!!
hati kecil: tapi sampai bile?
hati positive: ALLAH tahu kau kuat untuk semua nih sebab die turunkan ujian dekat hamba DIA yang layak dan mampu menerima ujian dariNYA,,
hati kecil: tapi aku sangat rindukan die,,
hati positive: saba laa,ade happiness await for u at the edge,,

**terlalu sedih sampai aku tak mampu nak hold the tears from rolling,okie,arini aku tak mampu bertahan,, ='( tak mampu untuk terus tersenyum untuk ketika ini**



p/s: ya allah,berikan la aku kekuatan,,sekiranya ujian yang KAU beri ini dapat mengurangkan dosaku kepada MU,aku redha dan akan aku cuba untuk mengharunginye walaupun terlalu sakit untukku menempuhnya,,

1 comment:

  1. hey babe, came across your post
    *hugs*
    always belief that things happen for a reason
    youre a fighter d, when you win, its an achievement but if you lose it has become your strength for the next strategy, dont think about love life much, it will lead you nowhere .
    Jodoh pertemuaan di tangan tuhan. Have faith.and its ok to cry once in a while. :)

    ReplyDelete